Aj aj...

Det är helt sjukt va dum man är ibland. Jag har härdat mig igenom en arbetsdag med SJUKT onda fötter. Dumma skor. Först hade jag ont i hälarna för att jag inte hade nån klack på skorna, sen när man går och köper ett par med klack jag då får jag naturligtvis ont i varenda tå och bak i hälarna. Stod på jobbet idag o sa att jag hade så ont och att det såg ut som att jag hade blåsor på tårna. Det är nämligen som hål i skorna så huden trycks mot där och det ser då ut som blåsor. Dock i mitt fall ser det inte ut som blåsor. Det ÄR blåsor! Kom fram till det nu när jag kom hem efter en OSKÖN promenad hem från busstationen. Fyfan säger jag bara! Måste trösta mig själv med kebab till middag.. den kommer snart, hemkörning blev det.

S M Ä R T A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Höres senare! Nu ska jag kika efter mini-bilen... Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0