En dag som denna..

Tvättar och plockar lite här hemma. Det behövs verkligen! Det finns ingen som skitar ner så mycket som jag... och kissarna, hehe! Jag vet inte varför jag gör som jag gör, men jag bara slänger saker o ting runt omkring mig. Rakt ner på golvet bara. Och jag är så jävla medveten om vad jag gör men ändå fortsätter jag! Är jag knäpp? :P Lite tror jag allt..

Sitter här och lyssnar på lite musik och funderar som vanligt på min gos. Min älskade älskling! Fick precis sms av sötnosen. "Inget vakna-upp sms" fick jag.. FAN, hur kunde jag missa att skicka sms till den bästa jag vet. Eller missa, men vafan. Jag gör inget annat än tänker på dig så varför har jag inte skickat nåt sött litet sms? Nu tror jag fan är lös! Seriöst! Jag är inte mig själv :( 

Men jag vet att du vet att jag älskar dig över allt annat på denna jord!

En arbetskamrat frågade mig på jobbet om jag va så där kär så att jag kände att jag kunde bo med dig på en parkbänk. Och verkligen! Jag är så kär! Jag är så kär så jag svävar runt på moln. Jag är så kär så jag går runt med fjärilar i magen hela tiden. Jag är så kär så jag inte alltid vet vad jag håller på med. Jag är så kär så jag till o med skulle kunna bo på en parkbänk med dig VINTERTID. Du ger mig allt jag någonsin velat ha. Du ger mig sån värme och kärlek som ingen annan. Jag är så trygg i din famn och jag är världens lyckligaste som fick dig!

Vad skulle jag göra utan dig älskling? Du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0