Galet

Jag orkar inte hålla på och fippla på så mycket här. Väl medveten om att jag måste fixa designen, haha! Men jag orkar fan inte. Datorn är helt slut och... jag med! Tror jag ska be min söta lillasyster, hon kan nog sno ihop nåt nice. Måste verkligen köpa en ny dator alltså. En bärbär. Jag tror Thomas vill ha tillbax sin skärm som jag lånat snart i 1 år... Ooops! Tiden går fort! Eller hur?

Sitter och funderar på vad jag ska skriva samtidigt som jag ser att någon av mina katter har kräkts på golvet och på min älsklings strumpor. Äcklig dom är! Haha! Och Theo han leker med en tampong som vanligt. Han älskar allt som är inplastat. Det kan jag säga! Haha! Lämnar jag nåt framme som det är plast på tar det inte mer än nån minut innan Theo är där och sliter sönder det. Det kan vara en limpa, en tampong, toapapper, mat... ALLT! Helt otrolig kissen!

image182

Ja här är dom. Tuva och Theo. Dom älskar verkligen varandra! Mina sötnosar! Världens goaste kissar!


Nää ska ta mig en mazarin och fundera vidare på livet...
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0