Gladast!!!

DET ÄR SOL IDAG!!!!!!
Jag är hur glad som helst. Max lurade mig fan igår, han sa att det skulle bli skitväder så jag blev sjukt lack. Men så vaknar man upp till världens finaste blå himmel och skinande sol! TACK!

Måste hoppa in i duschen. Testa silvershampot jag köpte igår. Från Toni&Guy. Frågan är ju om det är så jävla bra. Men det kostade ju inte så mycket så värt att testa iaf.

3 dagar utan min älskling nu. Snart torsdag igen, då kommer han! Världens underbaraste människa! Längtar längtar längtar! Oxå blir det stockholm på lördag oxå, det blir skoj. Måste heja lite på pappa och småsyskonen!

Ska dra lite om mig själv senare. Vet att det finns vissa som följer bloggen men som kanske inte vet ett shit om mig egentligen... Så det styr jag upp. Lite lätt bara.


Nu blir det duschen, sen bikini, kortkort och linne! See ya! Pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0