Glömde de igår...

Haha! Det skönaste! När jag o Elin satt ute på Kanalcafét och fikade lite. Morotskaka och cola. Gött de. Satt oss ner och skulle njuta en stund.. Flyttade in mig ett snäpp och satt väskan på yttersta stolen. TUR DET! Jag säger då det. TOLVANS fågelskit rakt på min väska! Det va inte lilla!!! Haha. Grön och vit, härlig och stor och RINNANDE. Vad säger ni om det? Tänk om jag inte hoppat in ett pinnhål? Ja då hade jag haft den där smeten i ansiktet. Mysigt va? Som tur va jobbade min gamla Hr kompis så han servade ju med papper o vatten. Och jag njöt verkligen av att torka av min smaskiga väska. Mmm love it! Mer sånt i sommar! Tack lilla fågel, älskar dig! (?)

Inte att förglömma att det faktiskt va fredag den 13:e igår, så en i ansiktet hade väl vart det ultimata?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0