Härliga sol

Jag har allt fått lite färg idag. Fin fint.
Först lite solarie, sen massa sol utomhus oxå ska jag smörja in mig med lite dove sen innan jag lägger mig för kvällen. Nu ska jag fan inte vara nån blekfis mer! Jag hoppas på nån solig dag till helgen.. Är fasen ledig fredag - lördag - söndag - måndag! Hur skönt blir inte det?

Träffade Sannapanna idag på Åhléns. Fan va skoj! Den tjejen ser man inte varje dag. Men nu är hon hemma i stan igen över sommaren. Lärde känna henne förra sommaren när vi jobbade tillsammans. Så jäkla go och glad! Henne tycker jag om! Vi ska ta en lunch på biggan till veckan.. och sen hoppas jag på en mysig picknick igen oxå.



Passade även på att inhandla en ny kalender, en märkpenna och ett block på Åhléns. Behövs alltid. Spciellt inför en intervju. Har en del frågor jag måste komma ihåg som jag skrivit ner nu. Även annan info som jag säkerligen måste skriva ner.

Min söta lilla katt Theo har nu lagt sig över halva tangentbordet och håller på att somna. Vilken liten sötnos! Uppmärksamhet Matte, det bara skriker det om honom, haha! Gull i gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0