Hejdå jobbet

Sorgligt men sant!

3 dagar kvar på mitt nuvarande arbete. Kändes nästan lite halvjobbigt att få alla grattiskramar av arbetskamraterna idag. Man fick lite utav en "Aha" känsla. Det är faktiskt sant. Jag åker, jag flyttar. Fick världens finaste present idag oxå, av förmodligen världens bästa arbetsteam. TACK UNDERBARA NI! Katten kommer få mig att alltid komma ihåg er. Tack tack tack! Dom här månaderna har gett mig mycket måste jag säga. Och jag förstår fortfarande inte hur alla kan vara så jävla snälla och rara. Inte en enda man tycker mindre om. Härligt gäng! I´ll miss you guys!

För mitt helgteam finns mazariner, kexchoklad och cola... dock försvann en hel del redan ikväll. Nån va nog sugen ;) Självklart va det till alla i personalen, men jag köpte så det faktiskt skulle räcka till alla så jag hoppas det gör det! Även till personal som jobbar på måndag - min sista dag!

Ja det va väl det...

Blev nyss glatt överraksad när min älskling ringde o sa att han skulle komma inatt och gosa ner sig i sängen bredvid mig. Hur mysigt blir inte det? Trodde inte jag skulle få se honom förrän på söndag. Men ack så fel jag hade. Han kommer inatt och jag är överlycklig. Även om det handlar om bara några få timmar innan han drar ut i sina gröna kläder igen... Puss älskling, du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0