Imorgon smäller det

Jag drar, tidigt på morgonen. Är framme redan vid halv 12. Hur skönt som helst. Har i stort sätt packat klart nu. Är lite lite nervös över hur jag ska orka bära allt. En ryggsäck som är ungefär lika stor som mig och en tung dragväska. Kommer jag stupa? Haha! Shit asså! Känns jobbigt att lämna allt. Skitjobbigt. Men men, så är det ibland. Man kan ju itne alltid få med sig allt man vill.

Har en hel del att stå i imorgon. Blir nog till att sova på tåget om jag ska orka med dagen. Tänkte nog faktiskt gå och köpa mig en dator oxå. Annars vet jag inte om jag klarar veckan utan min älskling. Helt tomt ju? Ska även till nya arbetet och kolla in personalingången o så. Oxå ska jag kanske titta förbi hos pappa. Handla lite mat och styra upp ett o annat i lägenheten. Helgen spenderas förhoppningsvis med Samanta!? Man kan ju hoppas iaf. Slipper man få så långtråkigt. Får väl se vad som händer :)

Är sjukt trött nu asså. Ska gå en testsväng med väskorna här i lägenheten nu, se hur ont jag får... Kommer bli jobbigt. Men jag har fan inget val! Sen ska jag mysa med mina små kissar. Se lite på tv och sen blir det sova alltså.


Bloggen kommer förmodligen inte uppdateras nu på ett tag. Beror lite på om jag inhandlar en dator imorgon och när internet fixas där hemma. Ni märker väl.


Förresten!!!
Om nån från mitt "gamla" arbete läser det här vill jag bara säga det att jag glömde ett par skor i personalrummet... Typiskt! Jag får se om jag skickar nån (Typ elin) Eller om jag kommer in när jag kommer hem nästa gång... Bara så ni vet. Jag lär säkert glömma, så påminn mig gärna på nåt sätt. Hehe!


Ha det bäst allihopa! Nu blir det på med väskan... Hej o hå

Kommentarer
Postat av: Jannice

Lycka till med allt idag och i framtiden! =)

2008-07-01 @ 07:55:52
URL: http://jannicenordin.blogg.se/
Postat av: Kim

Hur ser skorna ut? du vet att jag kommer följa dig genom bloggen så jag hoppas du fortsätter att uppdatera flitigt, jag vill ju veta hur du har det :)

2008-07-01 @ 18:00:25
URL: http://girlylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0