My

Älskade lillasyster!
Du har verkligen koll du. Jag skäms som inte har nån koll alls :(
Det är alltså mer än ett år sen vi sågs alla syskonen tillsammans. Det är verkligen fel! Måste styra upp det här. Jag saknar er! Allihopa!

Grejen är att jag och Johan bara kommer åka ner över dagen nu på lördag. Så särskilt mysigt kommer vi inte hinna ha med syskonen. Pratade med pappa på msn tidigare, och dom hade fotbollsmatch på lördag oxå, så har man tur hinner vi kanske se dom en timme eller nåt...

Men sötnosen min! Kan vi höras på telefon snart eller? Du vet väl att jag saknar dig sjukt mycket va? Kan du komma ner till mig? Ta med dig pojkvännen eller vem som helst... Hehe! Bara kom! Har parfymer här som du ska få oxå! Oxå ska vi shoppa gumman! Och prata! Massor massor! ÄLSKAR DIG!

image200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0