Natti natt

Orkar inte sitta uppe mer. Finns inte ett shit att göra.
Dock är jag inte jättetrött eftersom jag sov när jag kom hem från jobbet. Riktigt skönt va det för jag va hur trött som helst. Johan ringde o väckte mig som tur va annars hade jag fortsatt sova hur länge som helst. Eftersom man är så duktig på att snooza och sen stänga av helt o hållet... Hmpf, haha! Jag är tydligen inte ensam om det heller, även gubben är PRECIS likadan. Så man kan ju undra hur det kommer gå i framtiden... Men jag vet iofs att det går bra, hittills har det ju gått kanon? :)

Imorgon har jag en hel del att styra upp. Måste ta kort för att göra nytt leg. Ska in på banken och fixa med pengar. Jag ska inhandla en bättre kalender än den jag har nu som jag får ett bryt på snart. Oxå ska jag fundera ut frågor och annat som jag ska prata om när jag åker ner till Stockholm på intervju. Ååh nej.. måste tvätta o städa oxå kom jag på nu. Gubben är ju hemma på torsdag igen, då måste de va rent här ju.

Aja, styr de imorrn ja! Nu blir det sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0