Ny dator

Nu är det dags! Verkligen!

Min är helt knasig alltså. Den stänger av sig själv och börjar tjuta som bara den. Varför kan man ju fråga sig. Och inte slutar det förrän man drar ur kontakten så all ström dör. Jävla skitdator rent ut sagt! Inte nog med det så har jag ju inte ens ett eget tangentbord eller en egen skärm. Så det känns ju rätt pissigt det oxå. Varför undrar ni kanske? Men det håller jag för mig själv. Haha! Ni som vet, vet.

Så vad ska man köpa för dator? Inte allt för dyr. Det jag använder den till är porrsurfning och även när jag själv tar lättklädda bilder o lägger ut på diverse sköna sidor. Sen även lite musik och ibland msn, även där mycket live-cam!!!Mmmm, självklart skojar jag! Det visste ni redan! ;) Ska jag vara lite seriös så använder jag min dator mest till musik, internet, msn och bloggen. Så hjälp mig, jag behöver lixom ingen värsting dator... Men en bra iaf :)




Saknar min älskling!!! 

I  helgen blir det jobb för min del. Känns skönt. Dagarna går så snabbt då. Och det gillas när  gubben är borta...

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0