Och där åkte han...

Min älskling!! Tråkigt men det är ju bara en vecka, och den veckan kommer gå så jäkla snabbt. Imorgon är det min sista dag på jobbet. 9.50-16.00. Sen blir det hem och packa allt som ska med, allt jag behöver för att klara mig där nere själv en vecka. Har allt skrivit en lång lista idag. Och guben kom med en jätteväska till mig idag oxå. Haha, grejen är bara att det är en jätteryggsäck. Så jag känner på mig att om jag packa för tungt ramlar jag bakåt ;) Vi får väl se hur det går. Iaf så går tåget tidigt på tisdag.. Kändes bäst så, så jag verkligen hinner fixa till med allt innan onsdag då jag börjar jobba. Fan, det här kommer bli så bra. Jag mår verkligen bättre där nere. Kan inte förklara varför, men nåt gör att jag känner mig piggare och gladare. Skönt! Dock kommer jag sakna min mamma, min bästa vän och mina kissar så sjukt mycket! Men jag åker hem ofta, det kan jag lova! Hemmakär är man ju.


Nää nu är det dags o slumra... Jobb imorrn, upp tidigt...
(Ska bli så jävla skönt att slippa dom här satans bussarna sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0