På rosa moln

Haha! Gamla sköna låt!
Dök upp på winampen nu, inte dåligt.

"På rosa moln svävar jag omkring och jag njuter av alla vackra ting och jag tänker aldrig mer komma ner, jag tänker stanna här. Om du vill va med är det bara att räkna till 3 så kommer jag och hämtar dig och vi får det så trevligt trevligt trevligt"



Tänker tillbax på sköna sommardagar.

Den här sommren ska bli den bästa! Jag och min älskling kommer få det så jävla härligt! Mycket Stockholm, mycket Härnösand. Mycket fest, mycket mys. Underbart kommer det bli!

Snart ett år sen vi träffades för första gången gubbsie. Det är helt sjukt de. Den kvällen glömmer jag aldrig! Fyfan vad underbart allt va. Inte dåligt inte! Jävla charmknutte! Sen alla fester den sommaren... när man fick se ditt vackra ansikte igen. Jag kan inte bärga mig förrän vi är där igen.. fest på gräset.. och nu är du min!!! Jag är lycklig!!! Du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0