Stockholm... naturligtvis

Jag flyttar!

Och vet ni? Det känns helt underbart. Trivs verkligen i Stockholm och har alltid gjort det. Det enda som kommer bli mindre skoj är att jag lämnar min älskade mamma och min supergoa vän Elin. Men jag kommer åka hem så ofta jag bara kan. Hemmakär är man ju allt.

Jag vill att det händer lite mer i mitt liv och jag känner inte att det gör det här. Tyvärr. Jag behöver mer fart och fläkt. Mer att göra. Så det här kommer bli kanon. Självklart är det älsklingen jag flyttar ihop med. Våran lägenhet där nere är hur fin som helst och jag kommer trivas som fisken när vi fått i ordning allt och verkligen bor tillsammans. Förstår ni? Det här älskar jag. Starta något nytt. Köpa nya grejer. Måla om och greja i lägenheten. Det kommer bli så fint. Helt vitt och fräscht ska vi ha, någon fondvägg här och där kan det nog oxå bli. Fint bostadsområde, nära t-bana, (Sjukt bra för min del som inte har nåt körkort) Bara att bo i Stockholm kommer ge mig så mycket! Och att dessutom att få bo med världens mest underbara människa! Jag längtar längtar o längtar!

Bilder på lägenheten kommer så småningom...

Samtalet jag fick idag va självklart från Stockholm och en anställningsintervju. Så håll tummarna! :)


Till min bästa vän, Elin!
Du ska veta att jag aldrig kommer lämna dig på något sätt. Du betyder så oerhört mycket för mig. Och vi har så mycket gemensamt. Jag lämnar dig bara inte, ALDRIG! Jag kommer komma hem och hälsa på dig (och mamma) så ofta jag kan. Och jag kommer ta ner dig till Stockholm så ofta det bara går. Och du vet att du får komma när du vill och bo hos oss hur mycket du vill! Mitt hem är ditt hem. Så känns det faktiskt. Du är bäst gumman! Lita på mig när jag säger att du ALLTID kommer vara min bästa vän!

 
Du & jag gumman :)

Kommentarer
Postat av: Jannice

Gud va kul för dig!! =) Du har ju pratat hur länge som helst om att du vill bo där! När flyttar du? Kul att se dig med, hoppas allt är bra!

2008-06-17 @ 07:10:54
URL: http://jannicenordin.blogg.se/
Postat av: Elin

Du är ju så go. Måste ju komma ner nu i sommar och hälsa på er jue! Du få komma och bo hos mig med när du vill. =D PUSS

2008-06-17 @ 18:22:29
URL: http://elinenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0