Tog inte en enda bild..

Fan vad tråkigt! Inte en enda bild från midsommar.. synd som fan. Men jag vet att Elinpelinpäronpitt tog en del bilder, så dom måste man ju kika på så snart som möjligt. Dagen och kvällen va iaf helt okej. Dagen dock BÄTTRE än kvällen. Hemma hos Patrik va vi inte så många, men bara skönt folk vilket fall.. och det gjorde att det blev kanon. Grillning och drickning mest hela tiden. Skönt som fan! Sen drog vi iväg på nästa kalas där det tyvärr blev lite tråkigare. Som vanligt när man drar till nåt större eller krogen så tappar man varandra och man hittar inte en jävel. Riktigt tråkigt det. Hade vart fint om alla hade kunnat vart samlade hela kvällen. Saknade snappsen, majstången och "små grodorna" men men. Får väl ta igen det en annan gång!


Jag vill flytta nån gång!!! Ta mig ner så jag får börja om med allt. Fixa i lägenheten tillsammans med gubben, köpa nya grejer. Mysa! Jag längtar! Hoppas på jobbet på torsdag. Och jag hoppas allt stämmer in så det verkligen passar mig. Vi får väl se.


Nu börjar jag bli hungrig.. Vad ska man käka?
Gubben håller på med båten så antagligen äter man själv ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0