Veckan...

Torsdag - Älsklingen min kom hem! Alltid lika underbart!
Fredag - Jobb och all annan tid till älsklingen!
Lördag - Stockholm över dagen med älsklingen. Hur fint som helst.
Kollade in lägenheten och träffade pappa och syskonen. Mysigt som fan!
Söndag - Trött trött trött! Men dagen spenderades med älsklingen!
Måndag - Jobb igen! Älsklingen grejade med båten till natten,
sen kom han och sov med mig. Gosen min!
Tisdag - JOBB! Klev upp 05.00, började 06.45 slutade 14.00 TACK!
Sjukt trött. Somnade på bussen hem. Älsklingen kom och hämtade mig..
Somnade en stund när jag kom hem oxå. Världens underbaraste diskade
och plockade undan här. Sen drog vi och handlade lite mat, tacos blir det.
Världens underbaraste IGEN har lagat maten och håller nu på att duka
fram på bordet här i vardagsrummet. JAG ÄLSKAR DIG! Du är bäst!!!
Kvällen spenderas självklart med honom och ingen annan! PUSS!


Älsklingen älsklingen älsklingen... Mmm tjat tjat! Men jag ÄLSKAR honom.

Jag hoppas fler tjejer blir behandlade så som jag blir behandlad.
Det är underbart! Man känner sig älskad. Behövd. Omtyckt.

Hoppas ni får en skön kväll! Nu ska jag hjälpa gubben med de sista! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0