Here in your arms

En sommarnatt -07. Fulla och glada kom jag och min bästa vän ut från krogen. Efter en lång kväll med högklackat ville Elin sätta sig ner och vila fötterna en stund. Så vi satt oss ner vid Hälsokostbutiken, precis utanför krogen. Efter en stund kommer en sjukt charmig kille fram till oss och slår sig ner på backen han oxå. Han va så glad och trevlig.. som ingen annan. Johan. Nåt speciellt hade han ju, helt klart. Vi satt där och pratade en stund. Kom fram till att vi hade en del gemensamma vänner, men trots det hade vi inte setts innan. Mycket konstigt i denna lilla stad. Men men. Vi bestämde oss för att gå ner till Bigboy och få i oss lite mat iaf. Dock va det stängt och lilla jag kom då med den brilljanta idén - Efterfest! Elin velade lite pga sina fötter som värkte som aldrig förr. Jag tjatade och tjatade och till slut löste vi det enkelt genom att världens mest charmiga kille tog henne på ryggen och så gick vi mot festen. Visade sig även där att både vi och han hade många många vänner på platsen. Kul som fan. Vi drack och dansade, festade hela natten. Klockan började bli 5 på morgonen och många va trötta och festen dog mer eller mindre av. Inte min kan jag säga. Min hade bara börjat. På nåt sätt kom jag denna kille så nära på bara några timmar. När jag satt där i köket i ditt knä ville jag bara att tiden skulle stanna. Du hade nåt jag gillade. Nåt jag snabbt fastnade för. Elin ville hem, hon tjatade lite på mig men jag beslutade mig för att inte åka hem utan istället stanna och sen ta en annan taxi hem till Johan. Så blev det och den natten kan jag svära på att det va den bästa natten i mitt liv. Jag stannade hos dig till långt på eftermiddagen dagen efter. Vi bara låg och myste och sov hela dagen. Så avslappnat. Så jävla härligt. När jag sen gick hem va jag så sjukt glad. Ringde självklart Elin och berättade så mycket jag kunde. Glädjen fanns där hela tiden. Jag o Johan smsade en del efteråt och jag minns att jag blev så glad av minsta lilla sms. En natt och jag hade fastnat. Totalt! Vad hände nu? Skulle jag få se dig igen? Ditt vackra leende? ... Men visst fick jag se dig igen... och igen och igen. Vi hamnade ju självklart på samma fest nån gång och sågs även ute på krogen. Sällskapade självklart hem tillsammans och hade det bara så underbart. Iaf enligt mig. Tror nog att du oxå kände lite så. Jag blev bara gladare och gladare för varje gång jag såg dig och fick vara i din närhet. En liten sommarförälskelse. Efter några månader kom vi varann väldigt nära efter både det ena och det andra. Fortsatte att ses och nu är jag förmodligen den lyckligaste tjejen på denna jord. Du är min och jag är din. Och sanningen är att jag aldrig känt såhär för någon. Du ger mig allt jag vill ha. Med dig vid min sida är jag hel. Du ger mig värme och kärlek som ingen annan. Jag vill alltid leva med dig. Underbara människa! Johan - Du är mitt allt och jag kan inte annat än säga att jag älskar allt som har med dig att göra! Tack för att du finns vid min sida. Puss älskling!


Skulle så gärna vilja skriva ner alla minnen jag har med dig  sommaren -07
Det är så sjukt mycket. Jag kommer verkligen ihåg varenda minut med dig...
Bara det säger ju att jag verkligen tyckte om dig från första sekund! BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0