Håret färgat

Nu är det mycket, haha!
Har precis färgat mitt underhår. Som vanligt tog jag en halvmörk nyans med ytterst lite rött i - guld. Van att ha det så här så det är ju inget nytt.. men visst. Nöjd är man väl alltid när man förnyat sig lite och det blivit bra.

Kvällen är lugn o skön. Målade ju klart hallen förut. Den gröna fondväggen gjorde sig jävligt bra där. Blir mycket mysigare nu. Har även ställt till skorna i skostället, tagit bort sommarsandaler osv. Och hatthyllan skruvade jag allt upp oxå. Veryvery nice :)


Tänker mest på mitt kommande arbete nu...
Jag är så glad! Äntligen äntligen äntligen får jag åter igen jobba med skönhet. Gud så jag saknat det. Kommer känna mig som hemma. Och det bästa av allt är att stället verkligen liknar härnösand.. så det gör ju inte saken sämre direkt :)



Nu rullar allt på... verkligen. Och det känns helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0