Shopping

Vart i solna idag med gubben.
Eftersom gosen sa att han ville bada i vårat badkar här framöver så blev det bl.a ett badskum inhandlat. Naturligtvis på Åhléns och ur Åhléns egna sortiment - Aroma serien.. Aroma Passion. Mumma! Det blir perfekt! Även ett läppglans till mig själv blev det, L´Oréals Glam shine 6H, blev nyans 103 forever nude. Hoppas jag tycker om den nu.. Det va nämligen någon som inte tyckte det va så jättekul att kolla på makeup.. så jag roffade åt mig en färg som verkade nice för att det hela skulle gå så snabbt som möjligt. NÄMNER INGEN NAMN.. Haha!



Efter Åhléns blev det en annan liten tripp som jag inte nämner nåt om än, utan det kommer allt lite senare.. Om några dagar. Så håll utkik. Själv längtar jag nå grönjävulskt ;)

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag gillar Diors läppglans!

2008-11-04 @ 19:30:39
URL: http://angelicascloset.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu blir jag ju nyfiken vad det är du längtar efter!!! =P

2008-11-04 @ 19:53:36
URL: http://elinenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0