Min kärlek

Han är väl för underbar.
När han va helt säker på att jag ätit middag så bad han mig gå till köket, kolla i nedersta lådan.. Och vad låg väl där? Jo karameller.. till bara mig. Lördagsgodis. Mums fillibabba! Mjölkchoklad, en delicatoboll och Malacos Truly Smoothy. gud vilken sötnos. Han är så underbar. Så min ensamma kväll med en bränd pizza till middag blev räddad ändå. Och cocacola hade han fixat oxå. Hihi. jag har det bra.. bäst.

Dock börjar jag bli fördkyld nu oxå, precis som gubben. Det kliar och sticks i halsen och snoret bara rinner. Blää för sådant! Hoppas på snabb förbättring. Inget vel, det är bara jobbigt. Antingen sjuk eller frisk tycker jag.


Nää ska ta mig i kragen som jag inte har o lägga mig i sängen nu. Ta en titt på vår trasiga lampa som gubben slog ner idag när han skulle svara i mobilen som låg på nattukdsbordet.. Haha, gullplutt!

Mmmm intressant. Not, Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0