Trend

Imorgon är jag ledig. Det ska faktiskt bli riktigt skönt.
Tänkte ta mig en tur till några butiker. Ska bl.a inhandla mig en mössa.
Jag har kommit på att jag vill ha en nämligen. En svart. Möjligtvis den från lindex som jag bloggat om tidigare. Vi får se vad jag kommer hem med. Lovar att visa upp.

Sen skulle jag även behöva en ny kofta, en lite längre modell. Min favorit som jag hade lyckades krympa GRYMT mycket i tvätten. Vad gjorde jag för fel? 30° och ingenting annat. Men ändå. Typiskt.

Eftersom det är riktigt kallt nu på mornarna är det som sagt dags för en ny skön kofta att ta på sig när man känner sig lite frusen. Någon som har något förslag på en längre modell? En enkel med knappar bara, gärna nån ficka. Tveka inte att ge mig förslag om du vet nån snygg!

Även en vinterjacka skulle jag behöva kika på. Får väl se vad jag hittar.
Nu ska jag dricka upp den lilla colan jag har kvar (Efter att ha spillt ut mer än halva på mattan SOM ÄR VIT) Haha, så jävla typiskt mig. JÄÄÄÄÄÄÄ säger jag bara! JÄÄÄÄÄÄ!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Cubus har jättefina lite längre koftor, med knappar, ficka och kanon priser =)

2008-10-07 @ 14:01:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0