Längesen jag skrattade så mycket

Vart i Skärholmen med Samantha o Marie.
VI SÅG KUNGEN!!! Inte illa, haha!!

Gick o kollade lite i några butiker.
Bland annat i New yorker. Gapade STORT där jag såg deras priser.
Som ett skämt. Snygga pumps för 149:-
Och deras underkläder va inte fy skam heller!
Ni måste gå in i närmaste New yorker butik om ni inte redan gjort de.
Förstår om alla Stockholmare redan gjort de, men tänkte mer uppåt i Norrland..
Mina hemtrakter, där det bara finns H&M ;) Haha!

Iaf, på vägen hem kom jag på den där sköna idén...
Ni vet när man blåser med läpparna så dom dallrar...
Hur förklarar man? NI ÄR BIRSTA VET! Haha
Jag bad Samantha göra så och Marie o jag tog kort..

Och vi har nog inte skrattat så mycket på länge.
Tårarna rann på Samantha o det va inte långt kvar för mig heller.
Fyfan vad skönt. Ett gott skratt förlänger livet! Tack för dagen tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0