Mamma 50, gubben 27

Ja, jag och älsklingen åkte ju upp till Norrland helgen som va.
Anledningen va att mamma fyllde 50 år.
En trevlig dag med fika och sen en jättetrevlig kväll med mat och dryck.
Mycket folk och mycket presenter.

Till mamma hade jag med mig: Ett 50års kort med 3000:- i, en trisslott och lite fina ord. Ett paket med ett par stövlar, ett paket med örhängen, ett med en tröja och ett med Cliniques primer + en liten kylskåps-ängel-magnet :P Hihi. Hon blev sjukt glad. Så nu hoppas jag hon kommer ner snart och unnar sig lite.

Ja helgen gick självklart alldeles för snabbt. hann vi med nåt överhuvudtaget? Njaae, inte mkt. Hann inte ens säga hej till min underbara Elin. Jävla skit. Men du måste komma snart gumman. PLANERA IN ETT DATUM NÅN GÅNG!!!

Hemgång på söndagen och även den dagen gick snabbt.. Sen hade vi måndag och älsklingen fyllde 27. Gammgubben min, haha! Näää, min gos. Han fick lite sköna kallsonger, bla. från Salming. En Biotherm deo och presentkort på stadium. Thats it.


Trött nu jag. Snart helg igen, det går dundersnabbt asså.
Jobbar helgen.. Vilket även det kan va skönt ibland. Men sen nästa helg vill jag känna lugnet. Mysa, förmodligen fira vår halvårsdag som vi inte hunnit med än... VI MÅSTE ÄLSKLING :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0