Men Samantha

Nu blev jag ju tvungen att kopiera det där..
Fan oxå.. Haha!


När du ser detta kopiera den här texten och
gör som det står!

Var det en kille eller en tjej som ringde senast?
Tjej

Vad står det i ditt 5te sms?
Jag har käkat korv nu. Men ska du ha rast snart så kan vi ju ta en cigg om du har

Vem ringde dig senast?
Elin

Vem ringde du senast?
Mamma

Vad har du för bakrundsbild på din mobil?
Min älskling

Vilket språk är din mobil på?
Svenska

Vad heter din ringsingnal?
Shine

Hur många sms har du i din inkorg?
2296

Vad står det i ditt översta sms och vem är det från?
Henke
Okej jag är hemma och degar. Men vi hörs imorn om inte på msn sen :)

Vad står det i ditt sms längst ner i inkorgen och vem är det från?
Johan
Dock tänker jag inte skriver ner det här. Föööör privat!

Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det från?
Henke
Aa jobbar du eller

Hur många sms har du i kategorin "skickat"?
279


Nu då? Fler som har lite frågor o skit man kan greja med eller, har riktigt tråkigt...

Kommentarer
Postat av: samantha

hahaha menåååå jag blev tvungen å ta din määä jööö! :D

2008-09-02 @ 17:08:49
URL: http://shaantii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0