Tävling!

 
Nu tänkte jag lotta ut en dagcreme.
L´Oréal - Collagen Re-plumper.

Alla åldrar kan vara med!
Från 30 års ålder försvagas hudens kollagenfibrer & förlorar en del av sin stöttande funktion. Huden mister sin fyllighet och rynkor framträder.

Ger en slätare, spänstigare och fylligare hud.



För att vinna denna dagcreme vill jag ha en kommentar om varför just du vill ha denna creme. Är den till dig själv eller till någon annan? Berätta :)

Tävlingen pågår t.o.m tisdag den 7/4
Vinnaren meddelas via mail, så glöm inte den! Frakten står jag för. Lycka till!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Jag vill ha denna dagcreme då jag inte investerat i någon sådan och åren har gått och nu är jag redan 26 år. Huden åldras och med två småbarn åldras den ännu snabbare känns det som. Så nu är det dags, jag behöver en dagcreme som hjälper min hy, lite lyx i vardagen så att säga. ;)

2009-04-06 @ 00:02:55
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hej Zandra. Kul med alla tävlingar. Jag skulle vilja vinna denna till min mamma för hon har varit sjukskriven i över 10 år och har aldrig haft råd att unna sig nå "finare" krämer och skönhetsprodukter. Så skulle vilja vinna den för att överaska henne. :)

2009-04-06 @ 09:47:57
URL: http://ulrikasorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0