Helg :)

Jobbade till 17 idag, riktigt skönt. Grejat en massa, och fint har vi allt fått :) Älsklingen kom in på jobbet precis innan jag slutade, han fick passa på o köpa ut lite saker till mig.. eftersom vi (åhléns) har halva reapriset nu på massor av grejer så va man ju tvungen att shoppa :) 2 väskor blev det.. En wera och en complement.. finfina! Efter jobbet åkte vi oxå direkt in till stan och kollade runt lite. Blev lite shopping även där. Ett par till "jeans"leggings och en svart tunika.

  
Wera väska 280:- (ord.pris 995:-) Complemet väska 80:- (Ord. pris 299:-)
Tunika Veromoda 199:- Leggings 230:-

Min älskling hade även han shoppat idag.. Vart inne på mitt konto och köpt en klocka.. Endast 3000:- HAHA! Vilken dåre ;) Kan väl tala om att de va hans pengar på mitt konto iofs.. Även om det hade vart nice om jag hade haft ett fett konto ;) Då hade det som inte gjort nåt att han köpt en liten klocka för dom pengarna..

En sån outdoor klocka blev det iaf.. (Passar min "ute"älskling.. fjällvandringar o grejer) Svart, sportig o fräsch.
 
- Altimeter med loggboksfunktion
- Barometer
- Kompass
- Tidtagare
- Djupmätare
- Termometer
- Stormalarm
- Vädertrendindikator
- Vädergraf
- Indikator för solens upp- och nedgång



De va de! Nu ska jag klicka hem en mobiltelefon då min nuvarande är helt KOCKO!!!


Imorgon är det jobb 11-16, senare tjejkväll hos S :) Det blir skojsigt!!! Kul kul gumman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0