Lång vecka

Det har varit en lång vecka med mycket jobb.
Måndag 9-19.10
Tisdag Ledig
Onsdag 8-19.10
Torsdag Ledig
Fredag 8-19.10
Lördag 11-17.10
Söndag 10.50-16.20

Har fått en hel del gjort iaf. Känns skönt. Det är så tråkigt att det är stökigt, tomt i hyllorna osv.. Idag fyllde jag åter igen några sminkställ. Hittade en stor kartong fylld med Isadora smink på lagret.. WHATTAA!? Och det va tomt i stället lite här o där. Fick upp ALLT i stället. Bra där eller!!?! Även Maxfactor stället hade hål överallt, så jag fick upp en HEL del från lådan även där. Jag dammade även Clinique stället idag. Hade aldrig sett ett sånt dammigt cliniqueställ tror jag. Nu är det kliniskt iaf :) Fan i härnta dammade vi ställen jämt eftersom det är så fina produkter ska det inte vara dammigt. Mer då? Fullt upp :) Skulle behöva jobba mer än vad man gör för att hinna med allt. Jag tycker ju allt är så skoj oxå! Snyggt, prydligt och välstädat har jag alltid velat ha runt omkring mig på arbetet.. så vi kämpar väl vidare med det :) Säljet går även det bra. Clinique går bättre o bättre. Så fort det kommer in en kund o vill ha nån sorts makeup är det clinique som gäller :) Bra merförsäljning med gwp-aktiviteten :) Idag hade vi 2 kunder som skulle kika på några grejer bara, och de slutade med att dom gick hem med produkter från Clinique + en liten gåva :) KANON! :)

Ny vecka imorgon.. Då kör vi hårt igen :) 9-19.10 Ska väl hinna med ett o annat :) Funderar lite på vem som kommer o jobbar med mig imorgon.. Men de märker jag :)

Yeee, see ya :)

Kommentarer
Postat av: Myh

Gillar din design :) skitsnygg!

2009-01-26 @ 12:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0