Chihuahua

Jag börjar få den där stora saknaden efter att ha ett djur vid min sida igen..

Har väldigt svårt att vara utan dem. Har alltid levt med djur. Hundar och katter. Det är en stor del av mitt liv helt enkelt. Sen att mina små gerbiler inte va dom roligaste, eller att det inte gick att ha en schäfer då min sambo jobbade natt o jag dag eller att gubben blev tokallergisk när vi skaffade katter.. Det är ju så klart sorgligt, men så blev det. Vi kunde inte ha kvar dem. Det som tynger mig mest är mina älskade katter som jag lämnade bort innan jag flyttade till sthlm.. även där pga allergi. Men vet ni. Nu vill jag faktiskt ha en liten vovve.


En liten liten chihuahua. Jag är så sjukt sugen! Vad ska jag göra? Känner jag mig själv vet jag hur det blir...

Hunden på bilden kommer från blocket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul du vill va med

2009-10-16 @ 22:36:22
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0