Fan så snopet

Klev upp i god tid för att göra mig klar innan jag skulle till jobbet.
När jag kom utanför dörren kom jag på att jag glömt föra över pengar så jag kunde köpa ett nytt sl kort eftersom mitt gick ut igår. Aha tänkte jag.. Jag tar väl en skön promenad till jobbet då. Sagt och gjort. Drog igång min ipod och traskade.. Och shit så varmt det blev.. Fort av med jackan när jag va framme. Stämplade in mig lite snabbt och hängde in min jacka i skåpet. Tog fram min banan.. det blev min frukost.. gick ut i korridoren och fick höra "Jobbar du idag?" ..Men va faan, tänkte jag.. Nä, jag jobbade tydligen inte :/ Så det va bara o ta sitt pick o pack o gå hem igen. Eller nä, jag gick inte hem.. jag tog det där förbaskade tåget och brände 30kr. Vägrar planka. Vägrar. Ja ja, visst det är skönt att vara ledig. Men jag kunde lika gärna jobbat. Jobbar jag ändå lördag så kan jag ju lika gärna jobba söndag.. speciellt när gubben ändå jobbar samma helger. Vad ska jag hitta på idag då?

Kommentarer
Postat av: ** SANDI **

Hahaha!! Så du VAR hos oss imorse?? Jag o Ailar hoppades på att du skulle komma.. o blev båda snopna då vi såg schemat att du inte skulle jobba. Du hade LÄTT kunnat jobba!!



Jag var ensam hela jävla dagen!! Fattar inte hur dem tänker ibland?! 4 + jouren i mitten kassan o jag skulle klara mig själv(??!) Jo men visst! TACK. Plus att jag hade dödliga menssmärtor.. Jag fick ju hojta till på ailar o jossan titt som tätt, för att det blev så mycket kunder. Men ändå så skulle dem vara schemalagda på mode enligt Malena. suckar o mummlar för mig själv!



Well well. Vi kanske ses imorgon.. ska ju till sumpan o göra lite ärenden - som vanligt hihi.



Nu blir det en till värktabl. o hoppas inerligt på att "john blund" låter mig sova...



//Puss o kram :)

2009-10-19 @ 00:42:30
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0