1 stor påse kläder

Jag har rensat i min garderob. Garderoben jag inte ens använder för att det ligger så mycket skit där. Tusentals plagg som aldrig används. Men nu.. Nu åker dom! Åt skogen! Men tro inte att jag slängt allt, nää för jag är en sån där som har svårt o bara slänga allt på en gång. Jag har en hylla FULLPROPPAD med kläder fortfarande.. kläder jag inte använder.. men som jag kanske kommer använda nån gång? Haha.. mmm NOT. Men ändå!


Jag är på ett sånt skönt humör nu. Musiken är igång och jag känner mig allmänt lycklig. Det va längesen. Jag mår bra. Nästan som en gud.



Ett litet grattis till kusinvitamin bäst i världen som fyller år idag!


Kommentarer
Postat av: Jannice

Du vet ju vart jag bor om du inte hittar till soptunnan =)

2009-09-23 @ 21:14:26
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0